Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J74i83ř12í 35K56i86n45d29l 2428927333647

Když Arabové tak nenávidí Židy, tak proč, Arabové v Izraeli mají stejná práva, včetně hlasovacího. Stát Izrael je jednou z mála zemí, kde mohou volit i arabské ženy. Ve 120členném Knessetu mají arabské strany 10 křesel. Velvyslanec Izraele ve Finsku je arabského původu. Izrael V Turecku zastupuje Izrael muslimka. Arabové v Izraeli dobrovolně slouží v izraelské vojsku. Arabština je spolu s hebrejštinou uznaná jako státní jazyk židovského státu. Jak je to možné????

+15/−1
doporučit
16.5.2018 11:26

J94a77n 12Z35á70t63u17r30e42c63k68ý 9203273257902

Jaký má tenhle článek smysl? Pokud ČT neprávem kritizuje Aeronet, mělo na to být v článku poukázáno konkrétními problematickými místy, což se podle mě nestalo. Místo toho je ČT kritizována za způsob podávání informací k událostem zcela nesouvisejícím, jako jsou palestinské pozemky nebo uran. Tak co vlastně udělala špatně s tím Aeronetem, a měla udělat jinak?

+13/−1
doporučit
16.5.2018 10:55

Z20d18e46n62ě66k 49B60á97r25t32a 2253334837525

Aeronet je přímo životudárná a nevyčerpatelná žumpa pro ruzné konspirativní "bojovníky" v dresu Kremlu.Jak to vypadá s tím Zlatým rublem,pořád nic.....;-)

+13/−3
doporučit
16.5.2018 10:52

R61u46d61a 38S26l14a57v89í22k 5413658936381

Zjistit vlastnickou strukturu Aeronetu je žádoucí, vzhledem k dezinformacím, které prezentuje.

+9/−2
doporučit
16.5.2018 11:20

O24n21d25r90a 18B40a95r34t20o94š 9403652241447

Konkrétní manipulace ČT:

- když se v ČT mluví o Sýrii, tak se použije spojení Režim B. Asada, když se mluví o jedné z nejhorších despotických diktatur Saudské Arábii (dále SA), tak je to SA, arabská koalice apod. nikdy to není režim saudů apod.

- za celou dobu války v Sýrii jsem neviděl ani jeden rozhovor, reportáž apod. s/o naší ambasádě v Damašku a jejího vyjádření k Sýrii, proč se ČT na situaci v Sýrii nikdy nezeptá našeho oficiální zastoupení velvyslanectví ČR v Sýrii ?

- když si ČT po několika letech všimla, že je v Jemenu válka tak reportáž, zlý Irán dodává zbraně Jemenu a ty je střílejí na nic nedělající SA, o tom že SA několik let masakruje obyvatele Jemenu ani slovo

a dalo by se pokračovat, a to ČT moc nesleduji :-)

+6/−1
doporučit
16.5.2018 14:06

J78i85ř12í 55K40i32n77d80l 2268167813117

To jsou kecy a prdy čerpané z Anoretu. Sputniku a podobný žump. " Kdy jsme slyšeli v ČT o tom, že válka v Sýrii byla připravována nejméně 5 let před jejím zahájením Američany s podporou CIA. Tak to je blábol, kterému věřit jenom jednoduchý člověRvRvRvRv

+8/−5
doporučit
16.5.2018 11:20
Foto

J21a43k29u95b 15R96o72t20h 5469863981416

Na vaše 4 dotazy odpovídám za ČT - nikdy, protože ČT z titulu své funkce nesmí fake news aka aktivní opatření SVR publikovat. Takže si holt ty bláboly musíte najít na těch aeronetech, zvědavcích, NWOO, sputnikách a podobných kupkách rusáckého hnoje.:-/

+11/−9
doporučit
16.5.2018 10:34

I17v91a87n 27Š50t50í31p71e11k 3692778140209

Newsroom a Reportéři jsou stoky - bez pardonu. Usilovně se jim blíží Horizont. ČT24 kompletně není objektivní. Ředitel Dvořák do toho nezasahuje, ví, že by byl do týdne zničen. Neradostná situace, ale takto je to nastaveno všude. CNN, BBC News, to je otřes. Nezbývá, než hledat informace, srovnávat, používat vlastní hlavu. Jen škoda, že už zase si můžeme myslet, že vše je naopak než nám oficiální zprávy tvrdí, jak to bývalo za komunistů; ČT24, o vysloveně zpolitizovaném, špatném Radiožurnálu ani nemluvě, se pojmu veřejnoprávní objektivita namyšleně, pohrdavě a trestuhodně vyhýbá.

+7/−5
doporučit
16.5.2018 12:31

J85a34n 70S60t42e93h19l18í16k 1299619146244

Tak zrovna NewsRoom bych nesledoval, je to opravdový odpad.

+4/−1
doporučit
16.5.2018 10:32

T89o42m92á14š 97V90y86o70r47a47l 5443596391753

Karma.

+8/−8
doporučit
16.5.2018 11:12

J83a20n 10H50r64u25š85k28a 9714117597130

tak jim to neberte, lidi, kteří vidí chyby všude jen ne v sobě potřebují tyto weby, které jim naservírují bludy o tom, že svět je zlej a ovládají nás zednáři, takže za jejich osobní prohry oni sami nemůžou:)

+3/−1
doporučit
16.5.2018 12:20

J92i89ř32í 10Č71u35m23p36e60l88í77k 5956716852261

Vaše odvaha je úctyhodná.

Víte vůbec na kolik fanatiků narazíte?

Karma.

+2/−1
doporučit
16.5.2018 20:47

V48l47a86d36i10m13í27r 35M97o16r78a96v88e37c 3708690913543

Karma a škoda že jde dát jen jedna :-) Lidi by si konečně měli uvědomit, že je to všechno hra, kterou s námi mocní, chvíli z východu, pak zase ze západu hrají. V okamžiku, kdy toto pochopíte a přijmete, tak to začnete chápat a začnete tomu rozumět. Je to dané systémy, je to boj o moc, o zdroje. A hlavně, nemá to nic společného s obyčejnými lidmi a už vůbec nejde o blaho obyčejných lidí.

Nahlížíte-li však na celý problém v souladu se systémem a současným trendem, pak to vidět nemůžete a skutečně většina lidí to ani vidět nechce. A aby tomu tak bylo, musí média manipulovat názory a veřejným míněním.

Nejlepší je to nesledovat a jít třeba do přírody :-)

+5/−10
doporučit
16.5.2018 10:50

V94o97k96o48u47n 75V18l46a12d24i94m41i14r 8782778979468

Vzpominam si, a neni to tak dlouho, jak Aeronet, RT a dalsi ruske kanaly, dokonce i rusky ministr zahranici Lavrov lzive informovali o unosu te nezletile Russlanddeutche v Berline.

Zadny unos se nekona, divka byla u sveho podotykam ze take puvodne ruskeho pritele.

Kdyby se aspon za tu lez omluvili, ale to rossijskij celovek nikdy neudela.

+1/0
doporučit
16.5.2018 14:07



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.